Beyonce - I Miss You / Thank you for subbing

Csináltam egy videót (tőlem szokatlan típusú, leginkább képek vannak benne), mivel az elsődleges YouTube csatornámon elértem a 300 "subscribers"-t (követőt - de idétlen ez a szó!).
Tisztában vagyok vele, sok korábbi Smallville-rajongó (esetemben Clois) és többen korábbi "követőm" közül is már nem nézik a videóim, de én még kitartok.

A videót Beyonce - I Miss You című számára készítettem.
Amikor olvastam a fordítását, tisztára én is úgy éreztem magam a Smallvillel és Tom Wellinggel kapcsolatban ahogy szerintem a dalban énekli Beyonce: EZ EGY ÉRZÉS.

" I thought that things like this get better with time
  But I still need you, why is that?" ...
" Azt gondoltam hogy az ilyen dolgokat jobbá teszi az idő
  De még mindig szükségem van rád. Miért van ez?"...
" It don't matter who you are
  It's so simple, a feeling
  But it's everything no matter who you love
  It is so simple, a feeling
  But it's everything "
" Nem számít ki vagy
  Ez olyan egyszerű, egy érzés
  De ez minden, nem számít kit szeretsz
  Ez olyan egyszerű, egy érzés
  De ez minden" ....



Nincsenek megjegyzések: